Ξεκινήσαμε με τη γνωριμία της ομάδας και τις ειδικότητές μας. Στη συνέχεια γνωρίσαμε τα βιβλία, τα βασικά μέρη και στοιχεία τους καθώς και τους ανθρώπους που κρύβονται πίσω από τη δημιουργία και την κυκλοφορία τους (συγγραφείς, εικονογράφους, εκδότες, μεταφραστές, βιβλιοθηκονόμους, βιβλιοπώλες κλπ.).
Στη συνέχεια φτιάξαμε τα παιδιά σε ομάδες και τους μοιράσαμε βιβλία με βασική θεματική το ίδιο το βιβλίο. Τα ξεφύλλισαν, τα διάβασαν και επέλεξαν αποσπάσματα και εικόνες που να ορίζουν με διαφορετικό τρόπο το τι είναι βιβλίο. Όσα μας είπαν τα καταγράψαμε σε ένα χαρτί του μέτρου, ως ένα σχεδιάγραμμα – ιστόγραμμα με πολλούς και διαφορετικούς ορισμούς για το τι είναι βιβλίο. Στη συνέχεια τα παιδιά μετέφρασαν το ιστόγραμμα στις μητρικές τους γλώσσες.
Τα παιδιά φτιάχνουν τα μικρά βιβλία του Φρενέ με τις δικές τους ιστορίες και με αυτά διαμορφώνουμε την πρώτη μικρή βιβλιοθήκη της τάξης.
Αποστολή: Να ζωγραφίσουν τα παιδιά τους ανθρώπους του βιβλίου όπως τους φαντάζονται Ή Να προτείνουν το αγαπημένο τους βιβλίο και να ρωτήσουν τους γονείς τους το δικό τους αγαπημένο βιβλίο.