- Γιατί είναι σημαντικό το ελεύθερο παιχνίδι στην παιδική ηλικία και ποιος είναι ο ρόλος του ενήλικα σε αυτό;
- Τι είναι οι συμμετοχικές παιδαγωγικές που εναρμονίζονται στους ρυθμούς του παιδιού και γιατί είναι σημαντικές;
Με χαρά σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στο βιωματικό εργαστήρι “Play Café”, ένα μοναδικό πρόγραμμα σχεδιασμένο για εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης, που στοχεύει στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών δεξιοτήτων μέσω του παιδοκεντρικού, αυτοκαθοδηγούμενου παιχνιδιού και της συλλογικής αλληλεπίδρασης.
Μέσα από το βιωματικό παιχνίδι, θα έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε, να εμπνευστείτε και να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας σχετικά με την αξία του ελεύθερου, δημιουργικού παιχνιδιού και τον ρόλο του ενήλικα σε αυτό.
To εργαστήρι αυτό βασίζεται στο ομώνυμο ερευνητικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου που υλοποιείται στην Ελλάδα και στη Σκωτία, με τη χρηματοδότηση του Froebel Trust.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα εδώ.
Πληροφορίες Εργαστηρίου:
- Ημερομηνία: 19/10/2024
- Ώρα: 15:00-18:00
- Τοποθεσία: Εργαστήρι Πολιτισμού (Αλκαμένους 11β, Σταθμός Λαρίσης, Αθήνα)
- Εισηγητές: Χριστίνα Κωνσταντώνη (Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου) και η ομάδα του Play Café
Σας περιμένουμε να εξερευνήσουμε μαζί τις δυνατότητες του παιχνιδιού και να εμπλουτίσουμε την εκπαιδευτική μας πρακτική με νέες ιδέες και εργαλεία.
Δηλώστε συμμετοχή εδώ.
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Λίγα λόγια για το “Play Café”
Λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη δημόσιων χώρων παιχνιδιού και χώρων κοινωνικοποίησης για παιδιά και οικογένειες (όπως αποδεικνύεται από την έρευνα), υπάρχει επείγουσα ανάγκη για συμπεριληπτικούς χώρους που προάγουν τη μάθηση, το παιχνίδι και τα δικαιώματα των παιδιών, καθώς και τη συνδεσιμότητα της κοινότητας και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Έτσι, όπως τα αντιλαμβανόμαστε, τα Play Cafés είναι προσβάσιμοι και καινοτόμοι χώροι άτυπης μάθησης με υψηλές προδιαγραφές, που θα έχουν ως επίκεντρο το παιχνίδι και την κοινότητα, σχεδιασμένα για όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Τα Play Cafés θα μπορούσαν να παρέχουν περαιτέρω ευκαιρίες για έρευνα, κατάρτιση επαγγελματιών, συνέργειες με φορείς του κράτους και της κοινότητας, συνεργασία και συμπαραγωγή γνώσης με παιδιά, επαγγελματίες και φοιτητές. Τέλος, τα Play Cafés έχουν τη δυνατότητα να είναι χώροι διαγενεακού και διατομεακού ακτιβισμού.