Διαπολιτισμικός διάλογος με αφορμή έννοιες του περιβάλλοντος – Διαδικτυακό σεμινάριο

«Διαπολιτισμικός διάλογος με αφορμή έννοιες του περιβάλλοντος: μια πολιτιστική και περιβαλλοντική προσέγγιση στην τάξη, αξιοποιώντας το Αλφαβητάρι της ζωής», Σεμινάριο εξ αποστάσεως (διαδικτυακό)

Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2020, 16:30-19.00

H Διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας (δια των υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), σε συνεργασία με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, οργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Διαπολιτισμικός διάλογος με αφορμή έννοιες του περιβάλλοντος: μια πολιτιστική και περιβαλλοντική προσέγγιση στην τάξη, αξιοποιώντας το “Αλφαβητάρι της ζωής», την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου και ώρες 16.30-19.00.

Το σεμινάριο επικεντρώνεται στις δυνατότητες ανάπτυξης διαπολιτισμικού διαλόγου με αφορμή την προσέγγιση παγκόσμιων εννοιών του περιβάλλοντος και της φύσης.

Άξονας το βιβλίο για παιδιά «Αλφαβητάρι της ζωής», της Ελένης Σβορώνου (που εκδόθηκε από το Καλειδοσκόπιο σε συνεργασία με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, με την υποστήριξη του ιδρύματος Α.Κ. Λασκαρίδη), το οποίο περιλαμβάνει σύντομα κείμενα σε 3 γλώσσες, ελληνικά, αραβικά και φαρσί, συνοδεύεται από ένα ψηφιακό έντυπο με προτάσεις δραστηριοτήτων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Χαιρετισμός – εισαγωγή Καλλιόπη Κύρδη, υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, και

Μαρία Δημοπούλου, υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης,

Διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού και τα προγράμματά του. Η  υποστήριξη παιδιών σε πολύγλωσσα περιβάλλοντα: η πλανόδια βιβλιοθήκη, η δανειστική πολύγλωσση βιβλιοθήκη, οι εκδόσεις. 10΄ Πάνος Χριστοδούλου, Διευθυντής του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Τα πολύγλωσσα βιβλία στην τάξη Καλλιόπη Κύρδη, υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, Διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Το Αλφαβητάρι της ζωής 15΄ Ελένη Σβορώνου, υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης WWF Ελλάς, συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας
Αλφαβητάρι της ζωής, ένα ταξίδι με οδηγό την γλώσσα 10΄ Χισάμ Ομάρ, διαπολιτισμικός μεσολαβητής, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Διαπολιτισμικές ικανότητες στο πλαίσιο του δημοκρατικού σχολείου 15΄ Γκέλη Αρώνη, επιμορφώτρια ενηλίκων, Ειδική Γραμματεία για την Προστασία Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου
Εξερευνούμε τη φύση μέσα από τα μονοπάτια της γλώσσας

Α] Θεωρητικό πλαίσιο και εμπειρίες από την εφαρμογή

 

Β] Έντυπο με προτάσεις για δραστηριότητες. Παραδείγματα και εφαρμογές (σε διάδραση με τους συμμετέχοντες)

15′

 

 

 

35΄

Κούλα Πανάγου, εκπαιδευτικός, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Κατερίνα Σταυροπούλου, εκπαιδευτικός, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Ερωτήσεις, συζήτηση 10΄
  • Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα https://forms.gle/cZu1vv1GaUVK5rkL9
  • Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών. Για τη συμμετοχή σας και τον τρόπο σύνδεσης θα ενημερωθείτε στις 4.11 το απόγευμα με email.