Συνεχίζονται οι δράσεις σε σχολεία στις 4 χώρες υλοποίησης του προγράμματος με τους μαθητές να απολαμβάνουν το παιχνίδι και τις δράσεις. Παίξτε το παιχνίδι στην τάξη και στείλτε μας τις δικές σας παρατηρήσεις και των παιδιών (τα ερωτηματολόγια θα τα βρείτε εδώ).
Ρωτήσαμε τους εκπαιδευτικούς γιατί υλοποιούν το συγκεκριμένο project και τι αντίκτυπο είχε στα παιδιά.
“Γιατί με προβληματίζει καιρό ο τρόπος που πρέπει να προσεγγίσω το θέμα και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον”΄
“Μια καινούρια παιδική χαρά πρόκειται να δημιουργηθεί κοντά στο σχολείο και ήθελα να ευαισθητοποιήσω τα παιδιά για την χρήση της από παιδιά με αναπηρίες”
“παιδική εργασία είναι κάτι το οποίο απασχολεί τον κόσμο και ψαχνουν τρόπους να σταματήσει. Οι μαθητές νομίζουν πως είναι κάτι το οποίο δεν συμβαίνει και ήταν μια ευκαιρία για να δουν ότι υπάρχει και δεν είναι κάτι εξωπραγματικό”
“Παρατήρησα ότι άλλαξε σε κάποια παιδιά η αρχική αρνητική στάση απέναντι στους πρόσφυγες.”
” Τα περισσότερα παιδιά κατάλαβαν την σημασία της συμπερίληψης, της ενσυναίσθησης και της αποδοχής του διαφορετικού”
Το σημαντικό είναι τι λένε τα παιδιά!
“Όχι στις διαφορές μεταξύ κοριτσιών και αγοριών, Καλές και υγιεινές συνθήκες στο σπίτι, Τα ανάπηρα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα άλλα παιδιά”
“1 Δικαίωμα στο παιχνίδι 2 Δικαίωμα στην υγεία 3 Δικαίωμα στην μάθηση”
“Για τα παιδιά που είναι ανάπηρα να φτιαχτούν τσουλήθρες, για τα παιδιά που δεν έχουν φάνε το κράτος να τους δώσει τρόφιμα και να πάνε όλα τα παιδιά στο σχολείο “