Οι πολίτες του 21ου αιώνα πρέπει να είναι σε θέση να συνοψίζουν βασικά στοιχεία από διάφορες πηγές, να εξάγουν νέες ιδέες προκειμένου να γίνουν ηγέτες και να μπορούν να λαμβάνουν τις καλύτερες αποφάσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της φιλοσοφικής μάθησης που βασίζεται στην έρευνα.
Τα σχολεία θα πρέπει να εξοπλίσουν τους μαθητές τους με προηγμένη εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου, που ουσιαστικά απαιτούνται για την επίλυση απαράμιλλων και πολύπλοκων προβλημάτων.
Αυτό το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη φιλοσοφικών γνώσεων (για να ανταποκριθεί στα κατώτερα βήματα της ταξινόμησης) εστιάζοντας σε τέσσερα πεδία, συμπεριλαμβανομένων:
- Γνώσεις μεταφυσικής (πραγματικότητα) π.χ. ποιοι είναι, τι είναι οι αριθμοί, τι είναι κόσμος.
- Επιστημολογία (γνώση), π.χ. Πώς γνωρίζουμε τα πράγματα που γνωρίζουμε; Είναι αξιόπιστα τα συναισθήματά μας;
- Αισθητική (τέχνη και ομορφιά) π.χ. «Τι είναι ένα έργο τέχνης;», «Τι κάνει ένα έργο τέχνης επιτυχημένο;», «Γιατί βρίσκουμε ορισμένα πράγματα όμορφα;»
- Ηθική (αξίες) π.χ. Πώς μπορούμε να βρούμε την ευτυχία; Είναι εντάξει να είσαι εγωιστής;
Ο άλλος στόχος αυτού του έργου είναι να βοηθήσει τους νέους (10-14 ετών) να αναπτύξουν φιλοσοφική διερεύνηση προκειμένου να φτάσουν σε δημιουργική, κριτική και φροντίδα, μέσα από αλληλένδετα αποτελέσματα και βασισμένα σε μια αναθεωρημένη ταξινόμηση γνώσης (αρχικά αναπτύχθηκε από τον Benjamin Bloom).
Το έργο Little Philosophers χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
[Αριθμός έργου: KA220-SCH-FEE6EC2B]