Το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού προκηρύσσει θέση Υπεύθυνου Διαχείρισης Υποθέσεων του Info desk, πλήρους απασχόλησης, στο πρόγραμμα με τίτλο «Εθνικός Μηχανισμός Επείγουσας Ανταπόκρισης για ασυνόδευτους ανηλίκους σε επισφαλείς συνθήκες διαβίωσης ως εναλλακτική στην προστατευτική φύλαξη»(εφεξής ΕΜΕΑ), υπό τη Γενική Γραμματεία Ευάλωτων Πολιτών και Θεσμικής Προστασίας του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Υποθέσεων εντοπίζει και παρέχει ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες, συμβουλευτική, και υποστήριξη σε ασυνόδευτα και χωρισμένα από την οικογένειά τους παιδιά. Τα ενημερώνει σχετικά με τα δικαιώματα τους στην Ελλάδα και τις παροχές του ΕΜΕΑ.
Η θέση εργασίας αφορά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00- 20:00 με κυλιόμενο ωράριο.
Τοποθεσία: Αθήνα
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Η λήψη του κοινωνικού ιστορικού συμπεριλαμβανομένου ενός σύντομου ιατρικού ιστορικού.
- Η διαδικασία αξιολόγησης του βέλτιστου συμφέροντος των παιδιών, μέσω του Εντύπου Αξιολόγησης Βέλτιστου Συμφέροντος ( Rapid & Comprehensive BIA).
- Η γραπτή ενημέρωση του ΕΜΕΑ για τον εντοπισμό, τη συνάντηση με το παιδί και την προτεραιοποίηση των αναγκών του.
- Η διενέργεια Streetwork στην ευρύτερη περιοχή του αστικού ιστού της Αθήνας.
- Ενημέρωση των ασυνόδευτων παιδιών, πρώτη εκτίμηση αιτήματος και γραπτή ενημέρωση του ΕΜΕΑ.
- Η κοινωνική αξιολόγηση του περιεχομένου του ιστορικού, η πραγματοποίηση ψυχοκοινωνικής αξιολόγησης και ο σχεδιασμός των κοινωνικών παρεμβάσεων.
- H πραγματοποίηση επαναξιολόγησης της κατάστασης και των αναγκών του ανηλίκου follow up, εφόσον κρίνεται σκόπιμο, στο πλαίσιο συνεργασίας με τον ΕΜΕΑ.
- Η συμπλήρωση της φόρμας αναγγελίας Επιτρόπου και η άμεση συνεργασία με τον/την εντεταλμένο/η Επίτροπο που θα ορίζεται για το κάθε παιδί.
- Η πραγματοποίηση παραπομπής σύμφωνα με το αίτημα αλλά και τις αναφερόμενες και πραγματικές ανάγκες του ατόμου είτε σε άλλον ειδικό επαγγελματία είτε σε άλλη Υπηρεσία / Δομή.
- Η συνεργασία με την Εισαγγελία Ανηλίκων, τις κατά τόπο Αρμόδιες Εισαγγελίες Πρωτοδικών, καθώς και με και με το Τμήμα Επιτροπείας της Μονάδας Θεσμικής Προστασίας.
- Η τήρηση των απαραίτητων διαδικασιών και στατιστικών στοιχείων που ορίζονται από τον Υπεύθυνο του προγράμματος για την άρτια εκτέλεση του προγράμματος στο οποίο εργάζεται.
Απαραίτητα Προσόντα και Εμπειρία:
- Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας, Ψυχολογίας, Κοινωνικών Επιστημών, Κοινωνιολογίας, Ανθρωπολογίας και συναφών ανθρωπιστικών σπουδών.
- Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος (όπου απαιτείται).
- Εμπειρία 1 έτους σε σχετική θέση εξυπηρέτησης ασυνόδευτων ανηλίκων.
- Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο.
- Γνώση MS Office programs (Excel, Word, PowerPoint).
Επιθυμητά Προσόντα:
- Γνώση του χώρου των ΜΚΟ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να στείλουν το βιογραφικό τους καθώς και ένα εισαγωγικό σημείωμα (ως 500 λέξεις) στο οποίο να εξηγούν συνοπτικά το πώς ανταποκρίνονται στην προσφερόμενη θέση και τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν να εργαστούν στο Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Παρακαλούμε να αποστείλετε τα παραπάνω ως τις 30/09/2024 στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@ddp.gr με θέμα: Υπεύθυνος διαχείρισης υποθέσεων Info Desk.
*Θα ενημερωθούν μόνο οι υποψήφιοι που θα κληθούν σε συνέντευξη. Οι συνεντεύξεις μπορεί να πραγματοποιηθούν πριν τη λήξη της προθεσμίας. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι διαθέσιμοι να εργαστούν άμεσα.
Ενθαρρύνουμε αιτούντες άσυλο και αναγνωρισμένους πρόσφυγες που πληρούν τα ανωτέρω προσόντα να αποστείλουν το Βιογραφικό τους.
Παρακαλούμε πριν την υποβολή της αίτησής σας, διαβάστε το πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων.