Τηλεκπαίδευση: Έρευνα Ανάλυσης και Αξιολόγησης

Έπειτα από έναν χρόνο πανδημίας αλλά και μία ολόκληρη σχολική χρονιά, στο μεγαλύτερο μέρος της οποίας δεν πραγματοποιήθηκε δια ζώσης εκπαίδευση, το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού καλεί εκπαιδευτικούς, γονείς και υπεύθυνους δομών φιλοξενίας προσφύγων να λάβουν μέρος σε έρευνα ανάλυσης και αξιολόγησης της Τηλεκπαίδευσης.

Στόχος μας είναι η συλλογή στοιχείων που θα επιτρέψει την παρέμβαση μέσω συνηγορίας και προτάσεων, αλλά και ανάλογων δράσεων για όλα τα παιδιά, με σκοπό να καλυφθούν τυχόν μαθησιακά κενά αλλά και να βρεθούν λύσεις για άλλα προβλήματα που τους έχει δημιουργήσει η πανδημία.

Αν ανήκετε σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες, θα μας βοηθήσει πολύ να  συμπληρώσετε τα ερωτηματολόγια. Η συμβολή σας είναι πολύτιμη:

1. Αξιολόγηση της τηλεκπαίδευσης από τους Εκπαιδευτικούς

2. Αξιολόγηση της τηλεκπαίδευσης από τους Γονείς

3. Αξιολόγηση της τηλεκπαίδευσης από τις Δομές Φιλοξενίας Προσφύγων 

Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων είναι ανώνυμη.

**Διαβάστε σχετικό άρθρο του διευθυντή του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού, Πάνου Χριστοδούλου, στο protagon.gr, με τίτλο “Τα ερωτήματα που δεν θέσαμε”:
https://www.protagon.gr/anagnwstes/ta-erwtimata-pou-den-thesame-44342280717