Στο σχολείο δεν υπάρχουν διακρίσεις- Η Καθημερινή

05.06.2015

Είναι από τα ενδιαφέροντα παράδοξα: τις μεγαλύτερες κοινωνικές «πληγές» τις αφήνουμε ανέγγιχτες, με ελάχιστη παρέμβαση και κυρίως παντελή απουσία μελέτης. Ολοι για παράδειγμα αναγνωρίζουμε τις λεγόμενες «υποβαθμισμένες» περιοχές της Αθήνας, όπου το στερεότυπο –αλλά και η πλειονότητα των δημοσίων αναφορών– τις θέλει χώρους συσσώρευσης προβλημάτων, όπως η φτώχεια, οι ελλιπείς υποδομές, η εγκληματικότητα, η παράτυπη μετανάστευση. Πόσα όμως πραγματικά γνωρίζουμε για τις συνθήκες ζωής στις συγκεκριμένες συνοικίες; Πώς ιεραρχούν τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους οι κάτοικοι αυτών των περιοχών;

Το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού ανέλαβε να βρει τις απαντήσεις και μάλιστα με άξονα την πλέον ευάλωτη ομάδα πληθυσμού, τα παιδιά. Και τα αποτελέσματα ήταν αναπάντεχα.

https://www.kathimerini.gr/818020/article/epikairothta/ellada/sto-sxoleio-den-yparxoyn-diakriseis